Cilj radne terapije u radu s djecom s teškoćama u razvoju je postići aktivno i neovisno
sudjelovanje u svakodnevnim aktivnostima, primjereno njihovoj dobi, potrebama i željama te
očekivanjima koje okolina postavlja.
Radno terapijska procjena obuhvaća: informativni razgovor s roditeljima/roditeljem – skupljanje informacija/anamnestički razgovor, analizu aktivnosti, standardizirane i nestandardizirane procjene.
Ciljevi intervencije:
- Uvježbavanje senzomotoričkih aktivnosti
- Uvježbavanje kognitivnih komponenti (učenja, pamćenja, rješavanja problema, pozornosti..)
- Primjena neuro-razvojne terapije, senzorička integracija
- Razvoj interesa i vještina, uvježbavanje i izvršavanje radnih zadataka
- Uvježbavanje aktivnosti osobne njege: higijene, oblačenja, hranjenja…
- Preporuka za prilagodbu životnog prostora i aktivnostima svakodnevnog života
- Edukacija članova obitelji i suradnja s roditeljima
- Poticanje aktivnosti koje promiču usvajanje zdravih životnih navika
- Upotreba kreativnih aktivnosti u terapijske svrhe